DUNYA DA KADIN OLMAK ZOR AMA BU ÜLKEDE DAHA ZOR

Bir kadın ile tanıştım geçtiğimiz günlerde.17 yaşında kaçarak evlenmiş,4 yıl sonra çocuğu olmuş,4 yıl içerisinde de kocasından şiddet görmüş aynı zamanda kocası alkolik, bir çok kardeşimiz gibi oda her şey düzelir umuduyla çocuk istemiş, çocuk bugün 9 yaşlarında,bu süre için de şiddet hiç azalmamış.Bir gün […]

Read more

İsim Bulma Özürlülüğü

İnsanlar genelde daha evlenmeden ilerde çocugum olunca kız olursa bu isim oğlum olursa da şu isimi koyacağım derler hep.Sizde de öyle mi ? Ben de hep eskiden evlenince kızıma Asya adını koyacağım derdim ya da Bal koyacağım derdim,Melek de olabilir .Nedense hiç erkek çocuk olacağı aklıma gelmemiş.Yani […]

Read more

Endişelerimden Kurtuldum Bugün

Bugün instagram dünyasında gezerken terapi defteri adında bir sayfaya denk geldim keşfet de , sayfada paylaşılan yazıların neredeyse tamamını okudum.Ve bir yazı sanki beni tamamen aydınlattı ! Şöyle yazıyordu ”Seçenek verilse her çocuk,Her şeyi mükemmel yapan asabi bir anneden ise olduğu kadar yapan keyfi yerinde bir […]

Read more

Hamilelikte 17.Haftam(Görmemişin bir bebesi olmuş)

Evet nerede kalmıştık , hamileliğim çok güzel geçiyor arkadaşlar git gide daha mutluyum ve daha enerjiğim sanki.Bu arada işten çıkmak zorunda kaldım ya da mobing yüzünden çıkmak zorunda kaldım diyelim bu artık çıkarılmak mı çıkmak mı siz karar verin.Yurt dışına gidilecekmiş sürekli ve doğumdan sonra […]

Read more

Hamilelikte 13.Haftadayım

13.Haftama geldim bile,hamileliğim bu yolculuğun da etrafımdaki insanları daha iyi tanıdım sanki , kaba tabir ile kimin ne mal olduğunu çok iyi anladığım bir dönemdeyim.Bu zor sürecimde kimler yanımda oldu,kimler arayıp sordu,kimler bir telefon edip Allah bağışlasın diyebildi,kimler iki satır mesaj atabildi.Hepsini beynime yazdım.Ama her […]

Read more

Doktor Arayışım

Evet nerede kalmıştık,güldük eğlendik kutladık heyecanlandık ve geldik doktor arayışına,şuan gittiğim Avusturya hastahanesinde bir doktor var fakat maalesef hiç alışamadım,çok soğuk geldi konuşmaları.Ben böyle sıcacık içi dolu pıtırcık falan bekliyorum . Belki ben çok şey beklenti içindeyim bilemiyorum ama her ne olursa olsun yine de […]

Read more

Hamileliğimi Nasıl Öğrendim?

Evet..Hamileliği nasıl öğrendim ? Bu öğrendiğim anı asla unutmayacağım,ama yine de belki bir gün unuturum diye zaten sürekli yazıyorum,unutsam bile yarın bir gün buraya bakarım okurum zaten en çok da hiç bir şeyi unutmamak için yazıyorum. 15 Mart 2017 günü işteyim çalışıyorum,işe de yeni girmiş […]

Read more

Ben kimim ve neden buradayım?

Kendimi bildim bileli yazmayı seven bir kadınım,çocukken kağıtlara şiirler,hiç bırakılmayan günlükler,anneye babaya mektuplar,sosyal mecrada uzun uzun sitemli yazılar.. Üniversiteye başlayınca yazmayı bıraktım daha çok kitaplara sardım kendimi , beğendiğim cümlelerin altını çizdim bazen onları yazdım kenara köşeye.Çalıştım,okudum..Yazmaya hiç vakit olmadı. Aşık oldum.Evlendim ve evlendikten 5 […]

Read more

Translate »